Digital marketing

Reaktion har eksekveret, analyseret og optimeret over 450 digitale kampagner på tværs af web, e-mail og mobil

  • Vores digitale marketingskampagner er kendetegnet ved

  • Intelligent og værdiskabende brug af data
  • Optimal funktionalitet på tværs af platforme som web, e-mail og mobil
  • Resultatorienteret tilgang med din virksomheds succeskriterier i centrum

Reaktions kompetencer inden for digital marketing

AdWords

AdWords: Den perfekte digitale placering

Vores specialiserede AdWords konsulenter har 7 år og 250+ kampagners erfaring.

Reaktion live statistik for denne uge

81.971.320 rækker data analyseret 87.354 Adwords kliks 8.686 konverteringer 52 aktive kampagner
AdWords kampagner som skaber profit!
E-mail marketing

E-mail marketing: Resultatorienterede relationer

Vi gør det muligt at automatisere personlige og salgsfremmende e-mails ved datadrevet relationsmarketing.

Reaktion live statistik for denne uge

35.080.401 rækker data analyseret 64.070 emails udsendelser 6.269 konverteringer fra email 72 aktive kampagner
Målbare og effektive direct mail-kampagner!
Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering: Hvorfor nøjes?

Maksimér udbyttet ved systematisk konverteringsoptimering af hele din virksomheds digitale værdikæde.

Reaktion live statistik for denne uge

310.935.465 rækker konverteringsdata 44.564 konverteringer registreret 59 aktive kampagner
Forøg afkastet med konverteringsoptimering!

Datadrevet og resultatorienteret digital marketing

Digital webbureau i KøbenhavnI dag har de fleste virksomheder indset, at digital eksponering i sig selv ikke nødvendigvis er værdiskabende. Det kan dermed være vanskeligt for virksomheder at navigere og vælge digital strategi i en industri fyldt med hype og buzzwords. Som digitalt webbureau leverer Reaktion derfor kun løsninger, hvor afkastet af din eksponering på de digitale platforme analyseres, optimeres og rapporteres. Reaktions unikke trackingsystemer resulterer i, at din virksomhed i realtid kan se, hvordan din virksomheds online kampagner performer.

Skab digitalt alignment

Digital alignementDen markante vækst i brugen af smartphones og tablets samt de sociale mediers betydning har medført et vitalt behov for at aligne din virksomheds digitale eksponering på kryds af platforme. Det er ikke længere fyldestgørende eller konkurrencedygtigt at have en hjemmeside, som fungerer til computere eller en Facebook-page med basale kontaktoplysninger. For at optimere afkastet af din digitale marketingkampagne skal der skabes alignment mellem de platforme din virksomhed er repræsenteret på.

Definition af dine succeskriterier

Definition af digital marketing succesparametreDet er af afgørende betydning for din virksomheds online kampagner at definere succeskriterier – det sker i dialog med din virksomhed og Reaktion. Uanset om din virksomhed ønsker øget digital omsætning, forbedret online brandværdi eller alignment af platforme kan Reaktion, med fokus på bundlinien, realisere dette for din virksomhed. Konkret kan det eksekveres ved eksempelvis en database med e-mails på potentielle kunder, Facebook-annoncering, digitalt brand eksponering, Google Adwords-annoncering, mobilmarketing, konverteringsoptimering eller media buy management. Uanset hvilken digital kampagne, der eksekveres er grundprincippet hos Reaktion det samme: Digital marketing skal betragtes som en investering og din virksomhed skal i realtid kende afkastet heraf.

Intelligent brug af data

Intelligent brug af data ved digital marketingReaktions systematiske anvendelse af kampagnedata medfører, at din virksomheds afkast optimeres fordelagtigt. Ved at analysere data om brugerne (som eksempelvis lokation, enhed, reference, landingpage, søgeord) kan Reaktion analysere de mest lukrative segmenter for din virksomhed. Reaktion har udviklet et unikt trackingsystem, som kobler alt relevant data fra alle dine kampagner.

  • Ved du eksempelvis nedenstående om din virksomheds mest profitable kunder?

  • Hvor er de lokaliseret?
  • Hvordan fandt de din virksomheds hjemmeside?
  • Hvilket marketingsmateriale, der konverterer bedst?
  • Optimalt tidspunkt for konverteringer på dagen?
  • Hvilken underside på din hjemmeside, der skaber mest respons?

Ovenstående er blot eksempler på afgørende spørgsmål, som Reaktions unikke trackingsystem kan identificere for dig. Ved at identificere de mest profitable parametre for din virksomhed, kan Reaktion derefter yderligere målrette og optimere din virksomheds investering i digital marketing.

Teknisk og strategisk partner

Reaktion leverer det tekniske fundament samt vores konsulenters viden om nutidig digital marketing. Hver virksomhed er unik og Reaktions omfattende erfaring med online marketing, med vidt forskellige brancher, medfører en skræddersyet og resultatorienteret kampagne til din virksomhed.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone